Brev skrivet i 5:an

Här är ett "brev" eller som en slags berättelse som jag skrev i 5:an om mitt liv hur allt varit, kommer vara osv! Lite kul att läsa nu när man blir äldre, hahha. Jag var alltså 12 år när jag skrev det här.
 
"Jag föddes på Huddinge sjukhus den 10 februari 1997. Jag Var 51cm lång och vägde 4145g. Jag började krypa när jag var 6 månader och gå när jag var 9 månader. Mina första ord sa jag när jag var 1,5. Mina föräldrar skiljdes när jag var 5år. När jag var 6 år så började jag spela fotboll. Jag gick ut hagaskolan när jag var 12år. När jag fyller 16 så får jag min moppebil. Den är svart. Då åker jag, Emma och en massa kompisar till Emmas landställe och har fest där och firar min födelsedag. När jag är 20år så träffar jag min kille. Han var den snyggaste i världen. Han heter David. När jag är 25år så skiljs vi. Några veckor efter vi skjilt oss så startar jag och Emma ett företag som heter "I help you". Vi hjälper lösa hundar på gatan som inte har något hem. Några år efter så träffar jag Patrik. Han är rik och har en cab. Jag och Patrik skaffar två barn. När jag är 30 år så gifter vi oss. När jag är 32 år så blir jag erbjuden till ett jobb i TV men jag tackar nej, för jag är så nöjd med min nuvarande jobb. När jag är 39 år så är man med i postkodmiljonären och vinner 10 miljoner. Då skaffar jag och Patrik en stuga i Thailand. När jag är 67 år går jag in pansion. Mina och Emmas barn tar över vårat företag. Jag dör när jag är 99år"
 
Jag i 5:an, alltså när det här skrevs xD

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback