Bekännelser

- Ska förmodligen plattpermanenta mitt hår
- Älskar språket Engelska
- Bryr mig för mycket om vad andra tycker
- Hatar att se föräldrar gråta
- Jag och min syster kan prata om ALLT med varandra
- Kommer säkert aldrig hitta en pojkvän
- Önskar mig verkligen en systemkamera, så om någon vet någon bra så är det bara komentera! :D
- Är nöjd över mitt utseende och tycker alla borde vara det
- Just nu vill jag bara åka utomlands. Bort från Sverige
- Vill att vi ska flytta nu
 
/M 
 
 
 


Skärp dig Moa! Du kommer hitta en kille, det är du värd, värdens bästa du <3

2012-10-01 // 22:52:36

Moa, du har ju mig ! :D

2012-10-01 // 23:15:13

Åh vart är din tröja köpt? Jättesöt! :)

2012-10-09 // 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback