Bekännelser

- Jag älskar kalla pankakor
- Engelska börjar bli ett av mina favoritämnen i skolan
- Har jämnt stökigt i mitt rum och om jag städar håller det i ca 2 dagar, om ens det
- Jag och två kompisar har tillbringat en hel natt i stan och sovit i portar osv för att stalka 1D
- Zumban gör mig sjukt glad
- Har 13 st VS bodysplash och har haft 16 förut 
- Jag har varit brunett förut
- Gråter alltid överdrivet mycket när jag kollar på Titanic, men kan inte hjälpa det
- Jag fick min allra första mens i vita byxor.. Haha klassiker
- Jag tror på spöken
 
 
 


akta dig för mange nere i källarn

2012-10-11 // 21:53:03

Haha, min mamma hade dödad mig om jag var ute mitt i natten och sov i portar men jag såg dom 7ggr och jag stod 10cm från deras bil mitt i ingen stans när jag och min kompis gick vilse i stan... :D

2012-10-12 // 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback