Bekännelser

- Jag pratar tydligen sörmländska
- Jag säger ordet "hora" minst 15 gånger per dag
- Jag lagar nästan alltid sallad på kvällen, för det är så oerhört gott
- Jag har grova humörsvängningar
- Jag kan ta ut allt jag känner på Moa för att hon accepterar mig alltid trots mína fel.
- Jag älskar Nutella
- Jag har en villa i Serbien och där hade jag även ett majsfält för några år sedan
- Jag har färgat håret sen tidig ålder, minns inte ens första gånge jag gjorde det
- Jag vill flytta till en lägenhet i stan
- Jag hatar vintern så otroligt mycket
- När jag var liten dansade jag balett på Östermalm, fick reda på det idag haha.
- Jag älskar underkläder, bikinisar och Victoria's Secret produkter.
 
Gammal bild, tror att detta är typ ett år sedan faktiskt.


» sara

hej natalija, vad hände mellan dig och jenny larsson? ni var väl fett tighta förut? typ soulmates på facebook och sånt :)

2012-10-27 // 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback