Bedtime

Hej babes! Trevlig kväll på er då! Jag har pluggat hela eftermiddagen och är jättestolt över mig själv. Hoppade nyss ut ur badet och provade mitt skydd till iPhonen då man kan ha den i badet och inte vara försiktig och rädd för att det ska komma vatten på den. Skitsmart faktiskt! Har också insett att mitt hår är så sjukt slitet, så la i lite olivolja i håret i hopp om att det ska bli bättre. Så ska sova med det i och skölja ur imorgon. Sen ska jag sluta platta så mycket, har ju typ vågigt hår sattteee aaa. Nåväl, planerat lite saker inför nästa vecka också, bla fika med bästavän, fika med Moa och träffa Robin. Det var typ allt jag hade att säga, vi hörs imorgon. Love ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback