Question & Answer

Hur mycket skulle plattpermanentningen kosta som du tänkte köpa?:)
SV: 2800 :S Så inte riktigt värt det kan man säga
 
Hehe brukar tycka samma sak! men det ironiska i ditt inlägg är att du "stör dig på dem som inte kan "vara ensamma" jag brukar och störa mig på det, men hur som hellst så har din vän moa skrivit att hon aldrig nästan aldrig brukar vara ensam. att hon alltid måste ha sällskap. haha ironiskt, ville bara påstå det.
SV: Hej på dig, Jag skrev aldrig att jag stör mig på folk som inte kan vara ensamma, jag skrev att jag inte förstod mig på människor som inte kan/vågar visas ensamma i allmänheten. Moa menar en helt annan sak, att hon är sällskapsjuk. Att hon inte gillar att vara ensam för att hon har tråkigt då. Och det kan jag hålla med om, jag är också sällskapsjuk, fast dock bara ibland då jag kan tycka det är skönt att vara ensam. Puss!
 
Vart är dom svarta jeansen med dragkedja du har på dig köpta? helt kär letat överallt!
SV: Dom är köpta på Gina Tricot! :)
 
OMG VAD JAG ÄLSKAR DIN KROPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Natalijas med! 
Hur håller ni er i form?! :)
SV: Jag (Moa) gör inte så speciellt mycket. Jag dansar två gånger i veckan och det är vell det ända jag gör för att hålla i form. Är ganska lat ;) Och tack så jätte mycket, vad glad jag blir!
Jag (Natalija) gör absolut ingenting, går typ till och från busshållsplatsen varje dag och sen idrott två gånger i veckan som jag knappt medverkar på. Ska dock börja gymma så kommer bli fit till sommar 2013! Tack förresten, puss!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback