Outfit /N

Tröja - Hollister | Jeans - Zara | Stövlar - Hunter

Till det har jag min Barbour jacka och Monroe väska!



» Anina

Natalija, läste ditt inlägg för ett tag sedan om att du ville gå ner i vikt. Måste bara få säga, du är skitsmal! Jag menar det verkligen, skitsnygga ben och allt, sjukt fin kropp! Du behöver verkligen inte gå ner i vikt, du är helt sjukt snygg! Dagens samhälle förespråkar anorexia-smal som idealet, vilket är helt sick! Det är nästintill en omöjlighet att bli så sjukt smal utan att vara sjuk. Du är smal och du är jättefin! Jag älskar dina lår, dem är smala och tighta och jättefina, och jag kan lova dig att det är många därute som önskar de såg ut som dig i kroppen! Gå inte ner i vikt, du är redan smal Natalija! Var bara tvungen att skrova detta tilll dig så att du inser hur helt sjukt snygg du egentligen är från någon okänd människan perspektiv!

2012-11-30 // 16:29:52
» Moa

Hej! Jag tror jag såg dig idag, du hade på dig det som är på bilden! Och jag har ju aldrig sätt dig i verkligheten, och gud vad fin du var i verkligheten! Du är verkligen super fin, du med Moa! Älskar er blogg, kram! <3

2012-11-30 // 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback