Nyduschad och sliten

Godkväll! Är så himla seg och det känns som att jag kommer att somna närsomhelst. Kom nyss ut ur duschen och bytte då örhängen där uppe, om ni vet vad jag menar? Sen försökte jag även byta på den där lilla pluppen i mitten av örat hahah. Så himla svårt att förklara men jaja hoppas ni förstår. Just nu sitter jag och lyssnar på Macklemore, åh så himla bra. Jo juste, det var så himla onödigt av mig att gå på skolrådet, då bara jag och Mohammed var där av eleverna och sen var resten föräldrar. Var dock ganska nice för får sovmorgon i två timmar nästa vecka nångång tror jag. Skööönt! Hoppas att ni har haft en trevlig torsdag. Imorgon är det fredag och det tackar vi gud för! Sov så gott, puss! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback