Fking måndag

Hej alla fina! Inte nog med att det var måndag idag, så tappade jag även bort min mobil i skolan. Hittade den ingenstans och sist jag hade den var inne på toaletten. Och jag som alltdig glömmer min mobil på toan så glömde jag såklart den nu oxå (vad jag tror). Och så letade jag överallt med hittade den inte. Så åkte till mormors jobb, för skulle jobba, och var skit orolig. Men när jag kom fram så hade lärarna hittat min mobil, pfft! Så nu är det bra igen. Bara att min mobil fortfarande är i skolan och får den inte förens imorgon bitti :S Hur ska jag klara mig?! Anyway, jobbet gick bra och nu har jag kommit hem och ska käka en efterlängtad middag! Hej sålänge :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback