Dansat

Hej på er alla! Bloggningen idag har sugit både från min och Natalijas sida. Jag har haft fullt upp då jag först var på gymnasiemässa oh sen hade jag dans. Dansen var kul men vi gick mest igenom steg och så, så det blev inte så mycket dans :( men men viktigt att allt sitter som de ska! Ska iallafall äta nu oh jag har seriöst haft lite smått otur hela dagen. Massa små saker har hänt och såklart nu också. Ska käka tacos och är as sugen, så är tacosåsen och gucamolen slut.. Typ lite av de viktigaste. Så hat tagit på tacokrydda så får se hur de smakar. Bläää



vad var det som hade hänt idag?små saker som du sa? :)

Svar: Inte värsta speciella grejerna men en grej var att mina favoritbyxor sprack :(
natalijamoa.blogg.se

2012-11-22 // 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback