25 November 2012

Nu ska jag läsa lite om de olika gymnasierna jag var intresserad av på gymnasiemässan. Har några favoriter som verkar superbra faktiskt, är så himla glad över att sluta nian snart och komma bort från Haninge. Ska bli äckligt skönt att komma bort från massa olika människor också. Lite senare ska jag plugga SO för har prov imorgon och sen efter det ska jag göra lite skal till telefonen. Nu måste jag laga mat till min lillebror och hans kompisar, puss!


VAD HETER TEXTSNITTET NI HAR I ERA INLÄGG? :)
Tacksam för snabbt svar :)

2012-11-25 // 17:23:08

Kan du lägga upp bild på skalet om du gör något?? :)

2012-11-25 // 17:51:55

Är du 97:a ? :) Vilket gymnasium och linje ska du gå?

2012-11-25 // 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback