10 sanningar om mig

- Föredrar oftast saft franför Coca Cola
- Brukar ibland sitta och "skaka" på mitt ben när jag sitter på tex en stol
- Kan inte gå och lägga mig med tom mage
- När jag pratar i telefon kommer jag ofta åt lägg på knappen med kinden så samtalet avbryts
- Hatar att ha stökigt rum men det är något jag lyckas få hela tiden
- Ibland när jag garvar riktigt mycket kan jag låta som en häxa
- Har C i spanska och på utvecklingssamtalet så fick jag en massa beröm av våran lärare. Fast suger verkligen spanska och har typ glömt allt jag lärt mig
- Förstår inte grejem med Twilight och har inte ens sett alla filmerna
- Är så jäkla trött på alla mina kläder
- Har haft brunt hår
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback