10 sanningar om mig

- Jag ska klippa mig och plattpermanenta mitt hår på Tisdag!
- Har börjat prata med en tjej genom twitter som kommer från Slovakien och vi har snackat nästan varje dag i sen i våras (förutom i sommras)
- Hatar konflikter
- Ibland somnar jag med min arm i antiktet (svårt att förklara)
- Älskar Gucamole och skulle kunna äta det med bara sked
- Måste använda mig av ansiktskräm varje gång jag tvättat ansiktet annars blir det sjukt torrt
- Jag har ett väldigt fult mellannamn
- Jag har 4 syskon
- Hatar min garderob 
- Jag tror jag aldrig har sett Ramsus på luffen (iallafall inte vad jag kommer ihåg)
 
 


Åh jag vill ha dina ögonbryn och ögon :( Du är sååå fiiiin

2012-11-11 // 19:52:03

Du är så himla fin!
Men vad heter du i mellannamn? :D

2012-11-11 // 20:46:00

Vad heter du i mellannamn

2012-11-11 // 21:08:21

Hur tänker du klippa dig? Någon speciell frisyr? :)
Du är jätte fin!

2012-11-12 // 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback