ZZzzZZzzz..

Godmorgon! Ställde klockan vid 9 för jag Amanda och Natalija skulle åka in till stan vid 10 för att köpa en freebra. Var så sjukt trött när klockan ringde, nästan tröttare än när det är skola.. Var så trött så satte på mig mjukis och sminkade mig inte. Det var väldigt tur att jag inte gjorde det för det slutade med att vi inte åkte. Gick och la mig igen och sov till nu. Skulle dock kunna sova mycket längre men känner inte för att sova bort hela dagen. Nog om det. Idag så ska jag hänga med Natalija till handen för hon behöver köpa lite grejer, sen måste vi sola, Natalija ska färga sitt hår, måste bada och göra mig fräsch osv. Så det är vell ungefär så mina planer ser ut idag. Puss&Kram


» Hanna

förlåt, inte menat som hat om du tar det, fan alla såna här kommentarer tas som hat kommentarer bara för man påpekar något hos någon men jag menar inte som hat okej haha, men det stavas 'väl' och inte 'vell'

2012-12-30 // 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback