Tredje december

-Otroligt gammal bild.
 
Hello folks! Allt bra? Förlåt för att jag inte uppdaterat idag men mår inte alls bra, har endast ätit och sovit sen jag kom hem. Försöker att vila så mycket jag kan så att jag blir frisk, har supermycket i skolan just nu som jag absolut inte får missa, och sen har jag även en fullbokad helg. Längtar så himla mycket. Aja just nu sitter jag och lyssnar på mina gudar, 1D, Eminem, Macklemore och Lana. Så jävla underbara. Senare ska jag ligga och glo på tvn eller något liknande och efter det ska jag ringa Robin, så standard.
 
Inatt ska de fem finaste i världen uppträda på Madison Square Garden, är så himla stolt över dom och de har kommit så långt. Orkar inte sitta framför datorn längre, pussar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback