tjugosjätte

Hej på er! Såååå dålig uppdatering från min sida. Sorry för det! Var ju somsagt i stan med mamma och shoppade lite. Blev supernöjd med allt. Kom hem runt typ fyra och hade inte ätit någonting på hela dagen så lagade en fet hamburgare till mig själv och satt och njöt i typ en halvtimme. Efter det hamnade jag i matkoma pga åt för mycket. Legat och chillat hela kvällen och har äntligen påbörjat min årsresumé, tyvärr tar det 1000000000 år att göra och är fortfarande inte kvar. Har bara gjort till april, så har åtta månader kvar att göra. Segt. Nu sitter jag iallafall och skypar med mina bros haha. Ska snart sova och sen åka in till stan imorgon för att kolla runt på rean ännu mer. Haha älskar kläder lol. Jaja, godnatt puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback