Svar på tal angående vikt

Ew, hälften av tjejerna har ju någon form av ätstörnig, hur fan kan du ens tycka det är fint? Tappade faktiskt lite respekt för dig nu Natalija, ni som har så många läsare, många UNGA tjejer som läser eran blogg, så lägger du upp bilder på tjejer med anorexia och döper rubriken till "perfection". pfft. perfection vart? lycklig och sjukligt smal? pfft. " Åh, de dessa fina hipbones," pfft. benen kanske syns mer, men lyckan - den kommer aldrig.
 
Jag la ut det collaget för att jag tycker att det är perfektion, det är en sån kropp jag strävar efter att få. Menar inte att jag tycker alla som inte är så smala är feta för det liksom, men det är så jag vill se ut och kommer att hålla fast vid den åsikten. Kan hålla med om att vissa kanske var för smala men tycker det var fint på dom. Jag föredrar hellre platt mage, höftben som syns, mellanrum mellan låren, smala armar och sedan små bröst och liten rumpa framför en oplatt mage, stora bröst, stor rumpa mm. Jag är otroligt säker på att min lycka kommer tillbaka när jag blivit smalare för blir helt ärligt olycklig av att inte gå ner, alla har ju såklart olika åsikter och du kanske inte tycker att det är finare med att vara så smal, men det tycker ju jag. 
 
Sorry om du tappade lite respekt för mig men nu fick du ju veta vad jag tyckte var perfekt och tror helt ärligt inte att de unga tjejerna kommer att påverkas utav mig, för Moa bloggar även här och hon tycker inte riktigt som jag angående detta. Puss!


» Diana

Håller med dig fullt ut bästavän. Tänkte skriva en kommentar men skrev ett inlägg istället; http://dianarasols.blo.gg/2012/december/ideal-och-perfektion.html#comment. Loveu mest

2012-12-20 // 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback