Skrivet av bästavän 2012 - 07 - 20

#2010 - En av de bästa myskvällarna vi haft
 
Remember, hur vi hade myskväll varje helg? Trallade hemifrån mig till Tyresö centrum och köpte en massa gott och flummade hela vägen hem. Hur vi var så osäkra och svaga i våra tidigare år, men fann styrka genom att stötta och finnas för varandra. Hur du tog mina telefonsamtal dygnet runt, på dagen i en skola jag inte trivdes på och på nätterna när tårarna rann. Hur vi i flera år kallade varandra systrar och hur vi skrattade så mycket att vi låg på golvet som efterblivna sälar och klappade händerna och inte visste vad vi skulle göra av all lycka. Ibland slår det mig lite random, som det just gjorde, hur oerhört glad jag är över att ha dig. Så jävla glad att det blev du.. Du är den enda somalltid stöttat och funnits för mig när alla andra gått emot, den enda som aldrig dömt mig för min idiotiska beslut jag tagit ibland, du är den första och sista bästavännen jag vill ha i mitt liv. För ingen annan kommer kunna vara så lik mig som du är, och göra en vänskap så perfekt som du gör vår. Jag är du och du är jag. Vill ha dig i mitt liv förevigt, dela lägenhet med dig när vi blir äldre så vi kan gå ut på kvällarna och ha så kul som vi bara kan, sedan komma hem och ligga och berätta hemlisar så som jag bara kan göra för dig. Och dagen efter kunna vakna upp brevid den jag älskar mest och känna mig så sjukt jäkla lyckligt lottad som jag gör, för att jag har världens bästavän. Kom hem nu så jag får spendera varje dag med den jag mår bäst med. Tack för att du lyser upp mitt liv som ingen annan någonsin gjort förut. Älskar dig min älskade Natalija, //D
 
När man får sånna här texter av den man älskar mest, det finaste jag har, min allra finaste ängel. Alla behöver någon som Diana, som man kan uppskatta så mycket som jag uppskattar henne, som man kan lita på så mycket som jag litar på henne. Som man kan vara sig själv med, som man är lycklig med. Min bästavän.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback