Q/A

Är det natalija på bilden?
Svar: Yes det är hon! :)
 
Ha bloppis :)
Svar: Det kommer upp en liten bloppis snart, så håll utkik! :)
 
Jätte fina bilder på dig! Kan du göra en sminkvideo? Kram
Svar: Tack så mycket! Nja, kanske inte en sminkvideo men kanske ett inlägg där jag berättar om hur jag sminkar mig, vad jag anvämder osv? :) 
 
Har ni redigerat bilderna, isåfall, hur? Moa, kan du berätta/visa hur du sminkar dig, eran blogg är jättebra!
Svar: Ja, har redigerat bilderna litegrann på en hemsida som heter Picmonkey.com! 
Svar finns där uppe :) Tack så jätte mycket!
 
Åh gud vad fin! Vad använder du för smink?
Svar: Tack sötis! Som de står längre upp så kan jag göra ett inlägg om det! 
 
Vart köpte du den sushin, har det stället öppet nu? Snälla svara så snabbt du kan. Tack! <3
Svar: Köpte den i Trollbäcken, vid Alléplan! Ja det tror jag de ska ha :) Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback