Mellandagsrean

Hej bejbs. Vaknade kring halv 12 med Amanda även fast vi ställde klockan på 9... Vi var så jäkla trötta då vi la oss vid 4 igår. Jag fotade Amanda till säkert halv 2. Så skulle vi föra över alla bilder, skicka de till hennes mail, dusha, damsuga, städa mitt rum osv. Så det var inte så konstigt att vi la oss rätt sent. Och vi skulle däremot upp tidigt så vi fick bara med panik ju mer tiden gick. Men aa. Nu är vi iallafall uppe och laddar inför mellandagsrean. Okej, kommer knappt köpa något då jag inte har så mycket pengar, spar ju till London osv. Men men. Vi ska käka frukost nu och sen bar vi av mot storstaden! Ska försöka blogga där, och tar ju med min bebis (kameran) :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback