Frågor och svar

Snygga kläder! Vart shoppade du någonstans,vilka affärer?
 
Hej natalija, vart är allt köpt? Å vart ligger butikerna? :)
 
Svar: Tack! Allt finns inne på Åhléns City vid T-Centralen!
 
Hej! Har ni några tips på bra fotoappar för iPhone? :) Eran blogg är verkligen svinbra!! Kramkram!
Svar: Om du menar att redigera i så är Pixlromantic och Camera360 är bra! T.Camera är också en bra fotoapp om man vill ta med självutlösare :) Tack sötis! Puss
 
På riktigt, är det din syster? ni är hur lika som häääääääälst!!!!
Svar: Gud tycker du? Nej det är inte min syster. Det är min kompis Amanda :)
 
Du vet ju att picmonkey har gjort så att man måste vara premium för att använda vissa effekter. Hur gör du? Använder du inte dom eller?
Svar: Jag använder oftast inte mig av de effekterna men när jag väl gör det så blir det ju en liten apa i hörnan och man kan inte spara. Då när jag har använt mig av den så printscreenar jag och klipper sedan ut bilden så apan inte finns med!
 
Blogga mer !!!!!! Kan ni inte lägga ut vad nu fick i julklapp?
Svar: Om du kollar längre ner i arkivet så har vi redan gjort det :)
 
Har Salt en hemsida som man kan köpa online? länka? Älskar eran blogg!
Svar: Inte vad jag vet tyvärr :/ Tack så mycket! 
 
Hej! eran blogg är bäst! Men skulle ni kunna göra ett videoinlägg tillsammans och visa vad ni fick i julklapp?:)
Svar: Till och börja med tack! Alltså vi har redan lagt ut bilder och skrivit på vad vi fick! :)
 
Vilken färg? :)
Svar: Tänkte färga antingen murkbrunt eller rött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback