ÅRSRESUMÉ 2012

Januari - Jag åt ute väldigt mycket med bästavän på Vapiano och hade även massor av myskvällar. Kollade väldigt mycket på Wrong Turn filmerna med Jelena och Milica och sedan med tjejerna från skolan. Åkte till Stöten med åttorna och niorna, lärde mig åka skidor och busade massor med killarna haha. Fikade också sjukt mycket. 
Februari - Såg mina pojkar för första gången i mitt liv irl och blev så jävla lycklig men sen så ledsen när de åkte hem och grät väldigt ofta, haha. Firade både Moa och mig själv, och åt ute så himla mycket. Shoppade också ganska mycket med massa kompisar. Jag lyckades få biljetter till One Direction tour 2013 (Alltså nu i februari i London) och hypade flera veckor efter. Träffade Rodney från Big Brother av en ren slump inne på Ginatricot. Vi fick en uppgift från skolan att vi skulle spela in en film på engelska, så jag och tjejerna spenderade flera kvällar till att spela in filmen.
Mars - Var ute väldigt mycket med Karl & CO på kvällarna. Åt fortfarande ute skit mycket. Var med på idrotten i skolan ett litet tag och tyckte det var värt att ha med en bild därifrån ok. Blev glad över att våren började komma och att snön försvann. Firade mig med mina ks flickor och filmade väldigt mycket när vi var ute och dansade hahaha. Firade även Sofia och Rebecka hemma hos Becka med en bunt tjejer. 
April - Anornade en tjejmiddag med Emma och blev helt otroligt jäkla kär i sallader så började laga det varje dag. Firade våren på taket i skolan och ganska mycket på Moas studsmatta. Pratade med Maz på Skype (ALLTSÅ FATTA, och han hade video på och visade sitt fucking gosedjur, aaaaah), hade photoshoot med Beckz och Moe. Tänkte vara hurtig och börja springa ute med Emma men det varade inte så länge. 
Maj - LMFAO kom till Gröna Lund, så var tvungen att dra dit för att kolla på dom. Var fett galet. Sen så kom även One Direction till Sverige för att spela in sitt andra album, och jag lyckades ta några otroligt fina bilder på dom. Träffade en massa nya människor och det var superkul. Spenderade hela dagarna utanför studion och hotellet när de var här. Fanns liksom ingenting annat att göra. När de åkte hem började jag och Moa praoa på Vapiano. Vi lärde oss göra drinkar, baka och sedan även plocka disk och fixa med skaldjuren och grönsakerna. Var superkul, de erbjöd oss även jobb där efter praoen så vi började sommarjobba/helgjobba där. Maz hade en twitcam och gissa vaaaad? Han gav mig en shoutout! Sjukligt coolt ändå. Torsdagen den 24 Maj, 08:14 var den bäääääästa dagen i mitt liv. Zayn Malik började följa mig på twitter, och det gör han fortfarande. Så lycklig. Firade även Hallerheim men hittade inga bilder från den dagen. 
Juni & Juli - Jag var ute väldigt mycket i somras, badade med vänner, shoppade, hade piknick, fikade och hade otroligt många utekvällar. Åkte även runt i Europa och var borta i cirka tre veckor, drog till Tyskland, Slovakien, Tjeckien, Italien, Serbien, Österrike, Danmark, Kroatien, Ungern. Inte i den ordningen men jaja. Vi bilade iallafall som riktiga importer med massa bagage till alla juggar nere i Serbien. Hade det så jävla bäst i Serbien och var borta från allt. Jag behövde det med tanke på vad jag gick igenom nån vecka innan jag drog. 
Augusti - Jag kom hem från semestern och åkte och shoppade med tjejerna. Hade ännu mera utekvällar, Träffade Milica väldigt ofta. Firade Liam på sin födelsedag med Moa, köpte tårta och saft. Tuggade massor i orten med Vendela och Milica. Hade panik över att börja i skolan och skrev ett deprimerande inlägg på gamla bloggen om det haha. Träffade även Robin och va med honom litegrann och senare den dagen sov jag hos Vendela i hennes husbil med Milica. 
September - Var fortfarande ute så mycket jag kunde och tog vara på det sista varma vädret vi skulle få. Fick ha hemkunskap i skolan som jag tyckte var kul för jag kan laga mat. Åt jättemycket sushi, var hemma hos Moa väldigt mycket och umgicks med hennes småsyskon. Och eftersom skolan började blev man ju lite bitter, men bet ihop och klarade mig igenom terminen. Käkade otroligt mycket onyttigt för att jag inte orkade bry mig om livet. 
Oktober - Var i skolan och tog ganska många bilder. Började locka håret väldigt ofta och insåg att det var bra att variera ibland haha. Åt på thairestaurang med tjejerna och kollade sedan på Taken 2 efter. Köade till Biljetter för X-Factor då One Direction skulle uppträda. Jag och Moa firade även min kusin på hennes artonårsdag, lokalfest dårååå. Sen så åkte jag sjukt mycket till stan ett tag, vet inte riktigt varför. Bara blev så. 
November - Såg mina älsklingar och fick bild med en av X-Factor deltagarna. Campade utanför Globen för att få tag på One Direction biljetter till den 8 Maj. Fick sedan en vecka senare biljetter till Lana Del Rey den 8 April. Träffade Robin Lindholm väldigt mycket och sen så var jag även hos Rebecka Wallberg med tjejerna och hade en myskväll. Köpte min käraste Barbour jacka och sen så fick jag även hem One Direction nya album Take Me Home: Yearbook Edition. Hade en Victoria's Secret tävlinghär på bloggen, det var även våran första tävling! Firade också Amanda som fyllt år, åkte då till henne efter skolan med lite chips osv. Var på gymnasiemässan och fick äntligen reda på vad man kunde välja osv. 
December - Det blev snökaos så alla fick dra hem från skolan, samma vecka fick vi strömavbrott i skolan, sen kom elen tillbaka så vi fick kolla på film lol. Fikade med Michelle i stan och köpte present till kära Amanda. "Byggde" en snowboard med Karl och Max, gick ganska bra. Firade Emma, tjejmiddag osv. Firade Amanda, pyjamaspartyyyyy. Firade julafton med min släkt, fick pengar, resa osv. 2012 är inte över än och vet att det slutar på måndag. Men ska på fest med tjejerna på nyårsafton och vara med dom hela kvällen så. Det var väl det. 
 
Sammanfattning av året då, det har gått upp och ner. Massor av känslor inom mig, dock har jag bara skrivit ner det positiva i inlägget men har även mått dåligt, som varje människa göra då&då. Har kännt allt mellan lycka och sorg, varit superarg osv. Men ändå så är jag nöjd med detta år. Nästa ska bli mycket bättre, laddar inför nästa år. Som ska bli tusen gånger bättre än det här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback