Äcklig morgon

Godmorgon! Blev väckt av mamma klockan kvart över sju då mitt alarm inte hade ringt. Hade ställt det på 01:30 för att jag skulle gå upp och kolla på MSG som jag var skit taggad till. Hade planerat att jag skulle platta håret också medans så jag skulle slippa att göra det på morgonen. Men självklart så ringer inte mitt alarm eller jag vaknar inte av det iallafall. Så jag missar världens perfektaste konsert på MSG och jag sitter här nu med oplattat hår och tjocktröja. Okej håret gör inte så mycket men det andra. Blääää vill dö. Aja hoppas att eran morgon varit bättre. Puss
 


Hejsan! Var gärna med och delta i veckans blogg och få chansen att synas för mina +150 unika läsare om dagen!:) http://johannaj.se/2012/december/veckans-blogg.html

2012-12-04 // 10:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback