1 DECEMBER

- Jag för exakt ett år sedan!
 
Hej på er! Ursäkta för min usla uppdatering här på bloggen, men igår firade jag och Alexandra Amanda som fyllde år tidigare i veckan.Vi hade superkul, vi somnade runt 3 - halv 4 typ, sen så vaknade vi runt nio eller tio och åkte till Donken för att käka lite frukost. Det var så jäkla gott. Efter det drog vi alla hem. När jag kom hem så städade jag mitt rum och rensade ut alla kläder jag inte längre vill ha. Så har en tom byrå nu hehe. Allt jag använder hänger typ på min klädstång. Har även tagit ner några tavlor och bilder från väggen. Skönt. Nu ska jag upp och laga pommes och sen ska jag plugga lite, superduktig jag är! Ha en bra kväll, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback