Torsdag 16/5

Hej snyggisar! Slutade lite efter 12 idag, sjukt skönt. 3 timmar tidigare är inte helt fel. Om 20 minuter ska jag ta bussen mot handen för att åka till stan med Irene. Ett tag sen man träffade henne nu, så det ska bli kul. Vi ska gå till en 3 butik för jag ska lämna in min mobil pga helt sönder. Alltså jag MÅSTE ha en lånemobil annars kommer jag seriöst avlida. Vet inte riktigt vad som händer efter det om vi stannar i stan eller åker hem till någon av oss. Vi får se helt enketl! Men vi hörs senare idag, puss


Natalija har det hänt nått eller? Du bloggar inte och om du går in på bloggens framsida så får du se att bara Moa har bloggat ://

2013-05-16 // 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback