tiden bara flyger iväg.

Hej finisar! Vaknade kring 9 och är lite förvånad då jag kom hem 5 inatt. Om jag ska sammanfatta resan till Turkiet så det den underbar. Det var otroligt skönt att bara få komma iväg ett tag, ta det lugnt, äta gott och sola. Shit, det är något jag verkligen älskar. Sen att inte sminka sig eller fixa håret på en hel vecka var superskönt. Undra hur det går imorgon när jag ska sminka mig, känns som om jag glömt bort hur man gör haha. 
 
Idag så kom först min efterlängtade Natalija hem till mig. Var så sjukt att se henne, en vecka är för länge. Vi snackade massa och kollade igenom bilder samt redigerade dom. Sen kom finisen Amanda också och så var vi tre hemma hos mig hela dagen. Shit vad jag saknat dessa tjejer alltså. Kärlek till er. Har nyss käkat middag iallafall och kollar nu på Top model. Efter det ska jag kolla igenom lite vad jag har kvar för inlämningsuppgifter och sånt. Kvällen avslutas säkert med ett avsnitt Gossip Girl i min säng. Åh, bästa. Puss på er


Vad är det för kamera ni använder?:)

2013-05-26 // 21:54:58

Vad är det för sallad du alltid gör? Kan du visa hur man gör?

2013-05-27 // 11:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback