LÖRDAG

Hej på er! Ställde klockan i morse för jag skulle åka in till stan med Amanda. Vi var framme runt 11 och var där till halv 3 ungefär. Fick med mig en del grejer hem som jag tänkte visa bild på sen. Dock kommer det inte upp förens efter dansuppvisningen då jag inte hinner. Dansuppvisningen börjar 17:15 och ska vara där innan så åker väl innan 5 någongång. Shit inte alls långt kvar, börjar bli lite smånervös. Men mest taggad. Det mesta av nervositeten kommer väl precis innan och när man är där, aaaaah. Men ska bli sjukt kul! Kommer be mamma filma med kameran så vi får hoppas att det blir bra. Men vet ju liksom inte med mammor.. Vi hörs efter, önskar mig självn lycka till! Haha puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback