kungsträdgården

Hej på er!  Känner mig inte redo för att blogga om killarna och konserten och allt men tänkte berätta lite om vad jag hittat på idag! Åkte in till stan och mötte upp Linnéa och Amanda vid Gallerian och vi gick till Kungsträdgården och köpte en varsin mjukglass med strössel. Sjukt sommrigt och fett gott! Sen satte vi oss vid vattnet och bara pratade. Tog lite bilder efter det och sen drog vi vidare mot Stureplan men märkte att allt hade stängt så vi gick och satte oss inne på Subway och där åt Amanda och Linnéa. Åkte hem efter det och mötte sedan upp de två igen för en promenad. Så otroligt härliga tjejer, mår så bra med dom. Min dag har varit jättebra och har känt mig lycklig. Här får ni lite bilder som jag lånade från Amanda!


visa era inköp !

2013-05-10 // 12:12:47

Asså i ons på kosnerten, jag ville så gärna träffa er och ta en bild!!! Men jag hittade inte er någonstans inne på friends. jag letade inte efter er, men tittade om jag kunde hitta er lite noga! Jag bor i Göteborg också så är aldrig i Stockholm annars, men aa.. haha. ni hade ju parkett platser, och inte jag, så där kom jag inte in! :(((
men världens bästa blogg har ni, och båda två är jätte fina!!!

2013-05-10 // 12:27:21

Jag vet att du svarat tidigare hur du gör dina lockar, men jag uppfattade det inte riktigt haha, kan inte du göra ett till inlägg eller gääärna video!

2013-05-10 // 18:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback