Fråga och svar /N

Hej Natalija! Jag såg förut på er blogg att du tagit hål i naveln, och jag undrar vart du tog den och sedan hur många navel piercingar du har och var du köpt dom? Du är helt sjukt otroligt perfekt och jag ser verkligen upp till dig. Jag har sett dig några gånger du och verkar vara en så fuckin härlig människa. Har sedan läst att du varit lite nere ochsåvidare och jag ser på dig att du är en stark person, så låt ingen trycka ner dig. oj vilken lång kommentar hehe, men jaja :)
 
Svar: Jag tog den på Odenplan inne på Alenas Studio, det kostade 600 ifall du ville veta det också! Jag har fem navelpiercingar. Den rosa till vänster fick jag av Amanda, den med blomman är från Punkt Shop, den i mitten fick jag när man tog hålet, de två till höger fick jag från min bästavän och de är från Ur&Penn har jag för mig!
 
Alltså puss puss puss på dig underbara människa! Du har gjort min dag och all min kärlek går till dig ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback