det är du som väljer vem du är.

Det var jättegott på restaurangen och är nu supermätt. Väldigt mysigt ställe, favvo restaurangen faktiskt. Jag och pappa satt och pratade om lite allt möjligt, livet osv. Åt oxfilé med pommes och bea, mums. Efter vi ätit så gick vi till affären och handlade glass och chips. Även fast det inte känns som att jag kommer orka det pga sjukt mätt. Men det slinker nog ner ändå! Vi tänkte bara vara hemma ikväll och ta det lugnt, kolla film osv. Så det ska bli kul. Imorgon så ska jag och pappa ner på stan som jag sa förut. Måste lämna tillbaka en sak och lite sånt. Det är väl det jag har planerat. Sen ska jag även göra alla andra tråkiga grejer som man gör på söndagar, plugga, städa oså. Måste träna också. Så det är så morgondagen ser ut, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback