Days until

Alltså kan verkligen inte vänta. Har så mycket att längta till. Killarna kommer till Sverige om 3 dagar, ALLTSÅ 3 DAGAR KAN NI FATTA? Det kan inte jag åh. Ska få se TMH tour igen och det ska bli helt underbart. 10 dagar efter det så ska jag till Turkiet i en vecka, ååååh! Fatta gå i shorts, sola, bada, äta god mat, bara ta det lugnt, alltså läääängtar! Sen när jag kommer hem så har vi bara chill i skolan, överrakningsmiddag med 9:orna och så är det bara 18 dagar till skolavslutningen och då är det sommarlov. HELT SJUKT VILL SKRIKA! Har väntat så jäkla länge och sommaren kommer bli bäst. Aldrig längtat såhär mycket seriöst. Sen börjar jag gymnasiet och allt! Är så sjukt taggad på livet känner jag haha. 


Vilka platser på konserten?
Gud vad skönt att åka utomlands!
Puss!

2013-05-05 // 11:28:57
» Tilda

http://t.co/VjgGqsiXUf
Snälla klicka på länken! De skulle betyda allt.

2013-05-05 // 11:29:35

slynjävel

2013-05-05 // 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback