DAGEN

Hej på er snyggingar! Efter skolan så tog jag bussen till Kumla skola för att möta upp Rebecka. Va där ett litet tag och träffade lite folk tills hon slutade. Efter det drog vi hem till henne, packade om lite och drog sen in mot stan. I stan så kollade vi först balklänning till Becka och hittade en as bra affär som hade en superfin klänning, åh. Sen gick vi runt i lite andra affärer osv. Vi drog hem runt 6 för vi var svinhungriga. Dock hann klockan redan bli kvart i 8 när vi köpt klart pizza. Ikväll ska vi för det mesta ta det lugnt, kolla film, snacka och så har vi köpt b&j glass, chips och godis, mums. 
 
Imorgon så ska jag upp rätt tidigt då jag och Amanda ska åka in till stan för att shoppa. Behöver verkligen kläder och det har jag märkt de senaste dagarna, verkligen inget att ha på mig. Jeans är också något jag måste köpa då  nästan alla mina är sönder, suck.. Sen mer mot eftermiddagen/kvällen blir det dansuppvisning, herreeguuuud. Är supertaggad verkligen!! Puss


vad heter affären? gud, behöver också hitta en balklänning..

2013-05-03 // 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback