allting har förändrats men du finns kvar

Godmorgon! Hoppas att allting är bra med er! Med mig är det så jäkla bra faktiskt. Så skönt. Igår var jag med tempen, Dennis, Kristijan och Dejan hela dagen. Vi käkade på Sibylla och typ umgicks bara. Sen drog jag och tempen till handen och mötte upp Jimmy, Vendela, Milica, Mariama, Felicia, Ida osv. haha. Vi satt och chillade i gropen. Vi satt bara där en stund sen drog jag och tempen hem till henne och typ käkade mellis, laddade telefoner osv. och efter det åkte vi hem till mig för att äta middag, fixa oss och återigen ladda telefoner. När vi kände oss klara drog vi till rudan, som vanligt. Där var Dennis, Kristijan, Kalle, Benny, Ruben, Christine, Sophie, Amanda, Vendela, Milica, Linda, Johanna och sen två randoms. Vi grillade och pratade mest. Hade superkul faktiskt. Sen kom iallafall mami och hämtade mig. När vi kom hem gjorde jag mat och umgicks med mamma framför tvn. Somnade runt ett tror jag, medans jag kollade på Shoo Bre. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback