Sunday morning

- Gammal goding i repris pga superduper bildbrist
 
Precis som Natalija så ber jag om ursäkt för usel bloggning de senaste dygnet.. Jag och Amanda vaknade vid 1 igår och städade hela huset. Då mamma kom hem igår begav vi oss för att sova hos Amanda. Vi kollade lite serier och åt en as god middag hos henne. Lite senare drog vi ut med lite kompisar och hade det trevligt! Nu har jag nyss vaknat och Amanda ligger fortfarande kvar i sängen och halvsover. Börjar bli hungrig nu också så får ta och hoppa i sängen snart så hon vaknar, hehe snäll jag vet. Idag hade vi mest tänkt att ta det lugnt. Vi snackade om att träna lite så det kanske blir något i den stilen. Lovar att ha bättre uppdattering idag, har lite mer tid nu osv. Men vi hörs senare, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback