Det kommer aldrig va över för mig

Hej! Har bakat kladdkaka haha, blev så himla sugen när Emma berättade att hon hade det hemma hos sig haha. Nu i efterhand så var det fett onödigt att jag bakade, för mår fett illa och har ju egentligen slutat med onyttigheter på vardagar. Fanfan. Iallafall så kom mamma hem idag, hon har varit borta på Lidingö i typ två nätter . Vi firade det med sushi! Haha så himla gott shit. Ska inte till skolan imorgon, så kan vara uppe ganska sent idag för att göra mig fräsch och sånt till imorgon. Ska på begravning och sen hälsa på min kära storebror som ramlade ner från ett tak på 6 meter idag, brytit både det ena och det andra. När kommer det nästa hemska då? De återstår att se, verkar som att min släkt har otur. Är iallafall väldigt ledsen för att det är så mycket på gång, så ska kanske unna mig med lite choklad som mamma hämtade hem, eller kanske tränar istället. Vet inte riktigt! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback