Fredag

Hej! Har inte gjort ett skit idag och har därför inte velat blogga för att jag vet att det inte är kul att läsa om man inte gjort nåt haha. Kanske har planer ikväll däremot, men vet inte riktigt om det blir av. La mig iallafall vid fyra igår och vaknade runt ett idag. Skönt. Ska fortsätta kolla på Degrassi nu, hörs sen, pusspusspuss



Hej. Jag behöver hjälp. Det finns en jättejobbig tjej som härmar mig med min header. Hennes blogg är mariammumand.blogg.se, vad tycker ni att jag ska göra åt saken? :(

Svar: Tycker du ska säga åt henne att hon kan skriva att hon blivit inspirerad av dig. Eller så har ganska många såna designer som du och hon kanske inte fått den utav dig! :)
natalijamoa.blogg.se

2013-01-04 // 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback