Vill bara stanna i London

Hej änglar! Är tyvärr hemma i Sverige igen. Dessa 4-5 dagar har varit de bästa i mitt liv, hittills. Har inte kännt sån lycka som jag gjort när vi varit borta, på länge iallafall. Man kan säga att det verkligen behövdes. Som Moa nämnde i tidigare inlägget så var det sjukt svårt för oss att lämna London. Grät på hotellet, påvägen till tunnelbanan, på tåget mot Gatwick, på flygplanet och när jag kom hem. Hade alltså tårar i ögonen genom allt men var tvungen att hålla tillbaka känslorna. Vi tjejer har haft så kul tillsammans dom här dagarna. Vi har nästan bara umgåtts med varandra, vi har spelat in videosar som kommer upp på bloggen inom en vecka, kanske. Fikat en massa på Starbucks, shoppat, gått på den finaste, roligaste och perfektaste konserten någonsin. Grät så mycket, stod och skrek låttexterna genom hela konserten. Det har gjort så att jag har sjukt ont i halsen, och oj vad det kändes som att Harry vinkade till mig. Berättar mer invecklat senare om det. Vi var också och kollade på Benny aka Ben Tower aka Big Ben. Den var fett fin, gulddetaljer osv. Jag har faktiskt shoppat mer än vad jag trodde, skulle egentligen spara allt till USA men kunde inte hålla mig haha. Nu ska jag upp till mamma för att umgås med henne, ha det fint!


Hej!! :)
Jag ska åka till London snart och undrar om det är något speciellt ni tycker att man värkligen ska se/göra??
Älskar er blogg <3
Kram

2013-02-25 // 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback