Svar på era frågor

Moa:
Vad kostade Michael kors väskan? Svara gärna i ett inlägg så att jag kan se :) vart köpte du den andra väskan med dödskallen?
Svar: Michael Kors väskan kostade 3000 kr och den andra väskan med dödskallen köpte jag i en randombutik eller det var typ som ett stånd! :)
 
Hur mycket kostade MK väskan och vart i London köpte du den? Ska dit i Maj och vill köpa en ;)
Svar: Som jag skrev innan så kostade den 3000kr och jag köpte den i en Michael Kors affär på Oxford street! :)
 
Natalija:
Vart är brocode och playbook bockerna köpta? :)
 
Vart var dom köpta? Awesome!
Svar: Vet inte riktigt med tanke på att jag fick dom i födelsedagspresent! :)
 
Natalija när kommer bilder på din shopping ut! Kram!
Svar: När allting är tvättat! Puss! :)
 
Kan inte du lägga up vad du köpte i london som moa gjorde skulla vara jätte snällt älskar eran blogg
Svar: Det kommer upp så fort allting är tvättat! Tack så jättemycket! Puss
 
hur kan du ha så fin hud?
Svar: Jag vet inte riktigt, har inte så fin ut som det ser ut på bilder men använder mig utav väldigt många olika produkter till ansiktet som har hjälpt mig mycket! :)
 
Hej ville bara fråga vart din Barbour jacka kommer ifrån och hur mycket den kostade! 
Älskar er blogg! :D
Svar: Hej! Den är köpt inne på NK på Sport & Fritids avdelningen och kostade 3000kr! :) Tack så mycket!
 
är maten bra där?
Svar: Ja det är supergott! 
 
Natalija & Moa: 
Hej!!:) Jag ska åka till London snart och undrar om det är något speciellt ni tycker att man värkligen ska se/göra?? Älskar er blogg <3 Kram
Svar: Hej du! Jag (Natalija) tycker att du borde åka till Oxford Street där det finns massor av butiker. Regent Street, Piccadilly Circus och Bond Street är också superbra! Victoria's Secret är verkligen någonting som du måste besöka, även ifall du inte ska köpa någonting så är det en upplevelse då det finns cirka fyra våningar av produkter, underkläder, badkläder, myskläder, träningskläder osv. Där finns även underkläderna som modellerna hade på sig på VS Fashion Show. Sjukt coolt. Big Ben, London Bridge och London eye är inte så viktigt men det är ändå någonting som man måste se. Det är ju Londons kändaste byggnader, eller a, Big Ben då! Fika på Starbucks måste man göra, jag rekommenderar att äta på Nandos, verkligen jättegott! Telefonkioskar och allt sån där, typiskt engelskt. Se till att njuta utav resan och ta vara på varje sekund. Älskar den staden så mycket! Tack så jättemycket! Puss
 
Vad har ni för favoriter? eller asså inte favoriter, men de finns la någon som ni är liiiite extra " udasbfiwafqernfeiw" i? frågan är ställd till båda om ni vill svara!
Svar: Jag (Moa) hade en sjukt stor crush på Harry förut men sen hade jag även en Niall period. Nu är det någonstans emellan så jag vet inte riktigt. Men Harry har alltid varit något extra!
Svar: Jag (Natalija) har sen början alltid haft en crush på Zayn, min älsklingsprins ♥


» Maja

Har dom badkläder i Victoria's secret i London? Jätte fin blogg :)

2013-03-01 // 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback