Follow the white rabbit

- Stor fet jävla bildbrist
 
Godmorgon! Tycker synd om er som behövt gå upp tidigt för att pallra sig till skolan idag. Själv vaknade man för kanske 40 minuter sen fast ligger fortfarande kvar i sängen. Har kollat runt lite på datan, mest kollat på en massa Harlem Shake videos, hahaha jag tror jag dör. Kollade nyss tempern också och har 36,7!! JAA INGEN FEBER! Så nu börjar det gå bra, bara halsen kvar. Ska ta och käka något snart också. Fast är inte hungrig, har verkligen inte ätit alls mycket medans jag varit sjuk. Skulle kunna räkna saker jag ätit under de 3 dagarna och de skulle säkert vara 6 st grejer eller något. Ajdå, inte bra inte bra. Men ska vandra ner till köket och se vad jag kan hitta på, puss


Sv, Tack tack :)

2013-02-19 // 14:28:37

Hej vi har nyligen startat en ny blogg och undrar om ni vill göra länkbyte med oss? Kommentera isåfall på våran blogg så fixar vi ett inlägg :)
Läser eran blogg varje dag, sjukt fina!

2013-02-19 // 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback