18/02-13

Hola hola! Kollade nyss klart på Top Model Sverige. Jag håller helt klart på Shams. Hon är sjukt snygg, gullig osv. Tyckte verkligen rätt person åkte ut också, euw. Alltid hatat henne. Anyway. Börjar verkligen må bättre nu. Febern sjunker, inte lika ont i halsen osv fast är fortfarande väldigt hes. Alltid tyckt att det är fett fint med hesa röster och alltid velat ha en sån röst men jag låter ju som en slaktad höna, helt ärligt. Haha. Även fast jag inte alls är trött så ska jag snart gå och lägga mig. Viktigt med sömn när man är sjuk och vill verkligen bli frisk nu. Dör av tråk här hemma. Stannar hemma från skolan imorgon också eftersom jag inte är frisk än och vill verkligen bli det innan London. Och så ska vi bara på teater imorgon så missar inget lix. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback