Tisdag 16 april

Godmorgon snyggingar! Sovit gott? Själv somnade jag innan kl10 igår. Var helt slut så det behövdes verkligen. Idag har vi nationella i SO och jag har inte föberätt mig ett skit. Fast vår lärare kommer inte sänka oss så det är skönt. Då får vi hoppas på att jag kan svaret på en del frågor iallafall. Snart kommer Julia och hämtar mig på moppen. Åh första gången för iår, så jäkla skönt att få skjuts till skolan!! (Ja, jag är lat då jag bor 5 minuter från skolan).. 
 
Vi slutar som alltid på tisdagar klockan 1 och efter det ska jag träffa Irene. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra än men vi tänkte kanske åka till stan, ta bilder, ut och springa osv. Om jag känner oss så kommer vi nog göra allt det, haha. Så det är så min dag ser ut. Och till alla 9:or som också ska ha nationella idag, lycka till!! Puss


Hur gamla är ni?

2013-04-16 // 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback