/Natalija

Natalija Markulic heter jag, är född 22 februari år 1998 fast jag går i samma årskurs som alla 97:or gör då jag hoppade över sista året på dagis. Är riktigt spontan och vill alltid ha kul, ganska galen och busig är jag också för den delen. Är väl ganska rolig att hänga med då alltså. Sen så existerar det 5 speciella killar som har en enorm plats i mitt hjärta, tror ni förstår att det är One Direction jag pratar om. Förutom att dregla över 1D umgås jag med de finaste personerna i världen, mina vänner och min familj. Om jag skulle beskriva mig själv med några ord är det nog glad, förstående, hjälpsam, spontan och jordnära. Nu vet ni lite mer om mig! Puss
 


Så Diana dissa dig eller HA!

2012-09-30 // 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback