Smink tips

Många vet säkert vad BB-Cream är medans lika många inte har någon aning. För kanske en månad sen så visste jag inte alls var det var och hade aldrig hört talas om det. BB-Cream blir bara populärare och flera märken börjar tillverka det. Fick tipset av min kompis Amanda och tänkte att det var värt att testa! 
BB-cream är en typ av kräm som:
 
- Jämnar ut din hudton
- Återfuktar
- Ger förbättrad lyster
- Gör att din hud ser jämn ut
- och en del BB-Creams innehåller till och med solskydd.
 
Det är ungefär som foundation fast inte lika tjock och så har den mycket fler funktioner och förbättrar din hud. Hur bra låter inte det? 
Jag anväder mig av BB-Cream varje dag när jag sminkar mig. Funkar super och är jättenöjd. Just nu har jag en från Maybelline men nästa gång så ska jag testa ett annat märke. Så jag verkligen får jämföra lite vad som passar mig. Det är inte säkert att man hittar en BB-Cream direkt som passar perfekt men det gäller att testa sig fram. Så BB-Cream är något jag rekommenderar för er som inte har testat!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback