Bloppis- Lite sänka priser

Hej på er! Tänkte publicera min bloppis igen då det var många som skrev att de ville köpa men sen när det kom till att mötas upp osv så slutade en del höra av sig, många sa att de inte var intresserade längre osv.. Men om ni är interesserade nu så ska ni verkligen vara det för orkar inte med att hålla på att "jaga" folk och försöka få tag på dom. Har även sänkt lite priser så cheeecka
Brun skinnjacka men pälskrage
Stl: S
Pris: 180:- SÅLD
Svarta skinn shorts- Stl:34   - Pris: 40krSÅLDA
 
Jeans med hål- Stl:XS   - Pris: 100kr, använda 1 gång SÅLDA
 
Grå stickad- Stl:34   - Pris: 50kr  SÅLD
 
Stickad USA- Stl: S - Pris: 60kr SÅLD
 
Vitt mönstrat linne- Stl: S  - Pris: 30kr 
 
Brun/beige blus- Stl: S  - Pris: 50kr (använd 1 gång)
 
Vit t-shirt med tryck- Stl: S  - Pris: 20kr
 
Svart klänning- Stl: XS  - Pris: 90kr, använd 1 gång (såg nu att den ser as kort ut men kan göras betydligt längre)
 
Linne- Stl: S  - Pris: 30kr SÅLD
 
Jeans- Stl: 25/32  - Pris: 100kr
 
Om ni vill köpa något så komenterar ni antingen eller så hör ni av er på Facebook: Moa Wetterdal :) Puss


Skulle vilka köpa den stickade USA tröjan

2012-11-24 // 14:55:08
» Fanny

Jag skulle vilja köpa den svarta klänningen. Hur får man plagget isåfall? Skickar ni det eller hur gör ni? För isåfall kostar frakten någonting? Ni kan svara på min mail [email protected] för jag skulle jättegärna vilja ha den!

2012-11-24 // 22:18:32
» Ida

Hejj<3

Grymt snygg kläder jag skulle jätte gärna vilja ha den där stickade USA tröjan.

2012-11-25 // 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback