Planer inför ikväll!

Hej babes! Allt bra med er? Själv är det hur bra som helst, fredag idag ju! Skolan gick bra, pratade med min studievägsledare under sista lektionen och jag är så sugen på ett gymnasiuuuum, åh. Måste dock höja mina betyg lite till, sen så! Kom hem vid tjugo över två och somnade sen i soffan. Planer för ikväll blir att åka hem till Wallberg och vara där med mina tjejer, vet inte när jag kommer hem, om jag ens kommer hem då jag planerat att sova hos älsklingsmoa. Ska upp för att se om det finns någonting att äta nu så vi hörs senare! Puss


http://www.tv4.se/x-factor/klipp/mimmi-vann-go1den-ticket-tavlingen-i-x-factor-2238923

Mimmi vann! Väldigt kul för henne, eller jag vill bara helst åka till New York hihi.

2012-11-10 // 12:35:05

Uppdatera mera!!❤

2012-11-10 // 13:24:12

Uppdatera mera!!❤

2012-11-10 // 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback