Sleepover med min älskling

Hej på er finisar! Har haft rätt fullt upp idag kan man säga. Morgonen började med att jag skulle sminka mig och inser att jag glömt mitt smink hos Amanda. Får lite panik men var ute i rätt god tid så jag hann cykla till henne, sminka mig och så blev jag även bjuden på frukost då jag inte hann innan. Skoldagen var rätt okej. Redovisade so arbetet idag för klassen med min grupp och det gick superbra. Hoppas bara vår lärare tyckte det också lol. Efter jag varit hos Natalija kom jag hem till Amanda, åt middag och sen var det dags att dra till Zumban. Kom nyss hem och det gick as bra! Känns verkligen som allt sitter och det är superbra då det är uppvisning på lördag. ALLTSÅ ÅH REDAN, gått så sjukt fort. Jag ska också sova hos Amanda idag så det ska bli riktigt mys. Jäklar, mycket info på en och samma gång. Avslutar här haha, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback