Måndag avklarad

Hej kära ni! Nu var måndagen avklarad och det är superskönt. Ännu skönare var det att veta att vi endast har 1 skoldag kvar, då vi bara går till kl1 dessutom (imorgon). ALLTSÅ EN DAG?! A n d a s. Sen har vi idrottsdag, 2 dagar lediga, vi ska till grönan och så ska vi träna inför Cabarén som vi ska ha inför skolan. Alltså hur najs??? Gjorde matte nationella mutligt idag och det var hur enkelt som helst. Redovisade även sista so arbetet för vår lärare idag med min grupp och det gick as bra där med. Nu har jag förmodligen ett matte prov imorgon beroende på vad jag fick på nationella och annars är det bara om jag vill höja mig i något ämne nu innan betygen sätts.
 
Idag var jag med Amanda en stund innan hon skulle dra till stan och sen dess har jag bara pluggat engelska. Gör en extra uppgift för vill höja mig och det går framåt faktiskt. Redan skrivit ca en sida på datan så det är bra! Ska strax äta och sen får jag fortsätta med plugget. Kanske belönar mig med Gossip Girl senare mot kvällen. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback