WORKOUT

Hej på er! Har precis tränat lite, körde på squats, armhävningar, situps och ankgång. Eftersom jag inte tränat på hur länge som helst har jag bedrövligt ont i kroppen nu och känner verkligen att jag kommer att få träningsverk imorgon. Måste stretcha lite också. Kommer att börja gymma snart då jag ska köpa gymkort nu i veckan eller nästa vecka, och sedan kommer jag att göra det jag gjorde ikväll, varje kväll. Nu ska jag alltså komma igång med träningen och köra hårt! Förväntar mig inte en sån stor ändring till sommaren eftersom det tar tid att få resultat, men hoppas ändå på något. Det är ju tre och en halv månader kvar. Fick så panik för att det är sååå lite, snart är det sommarlov. Är så himla taggad. Kollade även runt lite på datorn och sökte på fitness och sen lite på VS-modellerna, satan så perfekta de människorna är alltså. Nu måste jag iallafall sova, är så himla trött. Godnatt!


Vet du vad hon i grönt heter? :)

2013-03-12 // 22:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback