Sista dagen på lovet

Hej på er! Vet att jag (eller vi båda) uppdaterat som åsnor idag och faktiskt i stortsätt hela lovet. Busy busy. Men imorgon drar skolan igång igen och då kommer uppdatteringen bli bätrre, ifall från min sida kan jag lova! Dagen då, inte gjort ett piss. Varit sjukt trött så har sovit sen jag kom hem ungefär. Det var planerat att jag inte skulle sova alls och vänta till kvällen men det gick åt helvette. Somnade nästan så fort jag bara la mig i sängen och har inte kunnat tagit mig upp från sängen sen dess. Därav bloggningen, förlåt. Ikväll kommer min moster över på middag och vi ska käka tacopaj, mums! Sen kommer kvällen mest bestå utav plugg, ush.. Har planerat att gå och lägga mig tidigt ikväll också men vi får se hur det går med tanke på att jag sovt i ca 3 timmar. Men som jag känner nu så ska det inte vara några större problem att somna. Men tänkte fixa lite grejer nu innan det är middag, puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback