SHOPPING FRÅN LONDON /N

Victoria's Secret | random butik
(Fick dessa i present av superfina Jenny!)
Victoria's Secret
Victoria's Secret
(Fick en drivpresent från Amanda och Rebecka haha!)
Bershka
(Träningströjor) Forever 21
G-Star | Primark
(Träningsbyxor) Victoria's Secret
(Endast för hemmabruk) Superrandom butik på gatan vid Nottinghill
American Apparell - Killavdelningen
 
Tror att detta var allt, har somsagt inte köpt så mycket för att jag sparar mig till USA i sommar! Som ni tjatat på att jag ska lägga upp min shopping, haha äntligen då! 


Vart i USA ska du? :)

2013-03-04 // 15:42:03

(Fick en drivpresent från Amanda och Rebecka och Michelle****) hahah

2013-03-04 // 22:05:12

Omg ska du till USA vart i USA och när ska du åka hur länge ska du vara borta och du måste visa vad du köpt

2013-03-05 // 10:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback